Reklamace zboží

Pro uplatnění reklamace je třeba vyplnit a stáhnout přiložený reklamační formulář.

Po vyplnění všech potřebných údajů je třeba tento formulář vytisknout a přiložit k reklamovanému zboží.

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu:

SFTB Czech Republic s.r.o., Jesenná 12, 080 01 Prešov, Slovenská republika, nebo nás kontaktujte a my k Vám pošleme

kurýra po zboží.

Po prohlédnutí zboží určíme způsob vyřízení reklamace.

POZOR!

Opotřebení charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokud z povahy prodané věci vyplývá, že její životnost je kratší než záruční doba a když při obvyklém užívání takové věci dojde k jejímu celkovému opotřebení ještě před uplynutím záruční doby.

Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí spotřebitelem.

Reklamacni_protokol

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.